HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2014.05.02. 19:11 Okoskodok

Néha tényleg igénytelennek érzem magunkat

Címkék: alvás ágy poratka ágynemű

Bizony van olyan nap hogy nem vetem be az ágyat. Elismerem,lehet rám dobálni a követ.

Persze akinek van külön hálószobája az biztos elnézné ezt nekem, de a mi picinyke házikónkban a nappaliban van a szülői ágy, így azért már kicsit cikisebb ha nem pakolom/pakoljuk el.Merthát nem csak én élek itt, de mivel én nem a rendmániás,állandóan takarító és mindent precízen elpakoló férfifajtát fogtam ki(igen,létezik ilyen,én már láttam), így őrá nemigen számíthatok ha esetleg én valamit nem rakok el. Szóval így van ez az ágyneművel is. Nem mintha nem szeretném én elpakolva látni,meg ráülni a szépen letakart ágyra,csakhát amikor reggel frizurát csinálok,sminkelek, gyereket öltöztetek és kispónit keresgélek, akkor az ágynemű pont nem az első helyen van a listámon. De igazából úgy tudom,hogy pont jót tesz az ágyneműnek ha szellőzik, mert azt a poratkák nem szeretik,ők ugyanis a meleg,levegőtlen helyeken szoktak megtelepedni. Úgyhogy tulajdonképpen oda jutottam,hogy igazából az állandó időhiányból fakadó rendetlenségünk még jót is tesz az egészségünknek. Na lássák!

agynemu.jpg

komment

süti beállítások módosítása