HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2013.08.23. 15:57 Okoskodok

Levendulazsák házilag

Címkék: levendula szalag vászon lila varrás textilfestés levendulazsák

Van egy hatalmas tő levendulánk, ami három év alatt közel egy méteres átmérőjűre növekedett,úgyhogy bőven volt levendula amit „learathattam”.Talán azt kevesebben tudják hogy a levendulát mindenképpen érdemes levágni,mert utána még újra fog hajtani és virágozni.

A méteráruboltban egyszerű vászonanyagot vettem, amiből 10X15 cm-es zsákokat varrtam. Lila és zöld textilfestékkel festettem rá a mintát,mivel kicsi a felület,sablont nemigen lehet használni. Szerencsére ez a minta nem bonyolult,néhány zöld ág, a levendula virágait pedig lila pöttyök jelzik. Textilfestésnél arra érdemes ügyelni, hogy a festendő anyagfelület alá valamilyen nedvszívó anyagot tegyünk, mert a minta átüthet.Én újságpapírt szoktam használni.Száradás után a mintát vasalóval átvasaljuk, így az anyag mosható lesz, a minta fixálódik. Díszítőül vékony lila szalaggal kötöttem át a zsákocskák száját.

Anyagköltség:

Vászonanyag 650 Ft/m

Textifesték: 300-650 Ft-ig(mennyiségtől függ)

Lila szalag: 20 Ft/m

P8233295.JPG

komment

süti beállítások módosítása