HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2011.09.05. 11:49 Okoskodok

A szomszéd néni mindig zöldebb?

Címkék: krumpli bikini aktív megcsalás potencia szomszéd néni hatvan felett

Hiába élünk vidéken,  a szomszédok magánéleti zűrjeitől itt se szabadulunk, nem is tudom miért gondoltam hogy ez csak a tömblakás „előnye”.

Tegnap este fél tízkor kezdődött a veszekedés a felek között, egészen pontosan a szomszéd néni és szembeszomszédja között,mikor is a szembeszomszéd azzal vádolta a nénit hogy az urával már évek óta. Úgy érzem az én fantáziám szegényes a témában, de a szomszéd néni és szembeszomszédai már évek óra nyugdíjas éveiket töltik, tehát minimum hatvan felett járnak. Persze láttam én már potencianövelő szerek reklámjait, nyilván általában nem a harmincasoknak van erre szükségük, na de hogy a nyugdíjasok ilyen aktív életet éljenek az nekem új! Persze a másik szomszéd meg védte a nénit, hogy elvégre ő egy felnőtt, egyedülálló ember (hetven felé remélem már én is az leszek...), azt csinál amit akar, és a szembeszomszédnak inkább az urát kéne visszafognia. Akkor itt el is érkeztünk a kulcskérdéshez, vajon tényleg kettőn áll-e a vásár, vagyis a szomszéd néninek se kellett volna bikiniben krumplit kapálgatni? Dehát tehet-e ő arról,hogy a szomszéd bácsi éppen akkor nézegetett ki az ablakon és megkívánta? (mármint a nénit,nem a krumplit) Bár azért az már elgondolkodtató, hogy mit is reagálhatott amikor a bácsi bekopogott este kilenckor, egy doboz bonbonnal, vagy a harmincéves bélyeggyűjteménnyel. Szóval ide mégiscsak ketten (azaz hárman) kellettek, de persze az is lehet hogy egész csak kacsa, és a szomszéd bácsi igazából csak a szomszéd néni plazmatévéjét akarta megjavítani....

(A találó fotó a wikipédia érdeme)

komment

süti beállítások módosítása