HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2013.12.31. 15:58 Okoskodok

Kanapé vagy franciaágy?A nagy dilemma

Címkék: vásárlás alvás fenyő kanapé ágy matrac latex bútorbolt franciaágy szivacsmatrac

Mindenkinél eljön az idő amikor matracot kell cserélnie. Mivel karácsonykor mindenki jobban költekezik, valahogy mi is éppen ezt az időpontot találtuk legalkalmasabbnak a vásárlásra.

Azért azt előre elmondom, hogy december 23-án meglepően kevesen vannak a nagy bútorboltokban,nem is értem miért nem a konyhabútor cseréjével vagy a kanapéválasztással vesződnek az emberek,egész megnyugtató,jobb mint az élelmiszerboltok soraiban állni. Matracvásárláskor ugyanis feküdni is lehet!

ágy.jpg

Na de ne szaladjunk ennyire előre, szóval ott tartottam hogy már elég jól elhasználtuk a matracunkat (nem kell egyből sikamlós részletekre gondolni de persze azért az is közrejátszott J ) de leginkább szerintem az tette tönkre, amikor óriásbálna méretűre híztam a terhesség alatt és csak egyik oldalamon tudtam feküdni. Így a matrac az én oldalamon elég jól besüppedt és hiába forgattuk egy idő után már sehogy sem volt kényelmes az alvás, minden reggel fájt a derekam. A helyszűke miatt kinyitható kanapén gondolkodtunk, de miután az interneten és bútorboltokban is megnéztük,arra jutottunk, hogy ha olyan kanapét szeretnénk ami nem csak vendégágynak jó akkor legalább 200 000 Ft-ot rá kellene szánni és lehet hogy a végeredmény mégsem tetszene. Így jutottunk el a kedvenc svéd bútorboltunkba, ahol egy fenyő ágykeretet választottunk(az említett helyszűke miatt egy mérettel kisebbet mint ami volt) és nekiálltunk kiválasztani a matracot. Azt hiszem a kislányunk élvezte a legjobban, hogy minden ágyra felmászhat és esetleg ugrálhat is amíg észre nem vettük és sürgősen leparancsoltuk. Én kicsit furcsának találtam hogy jövő-menő és bámészkodó emberek között fekszem, és azon tanakodok, hogy oldalt vagy háton fekve kényelmesebb…A latex és szivacs matracok nekem nem tetszettek, valahogy túl puhának találtam őket, a keményebb verziókat pedig már elég magas áron mentek. Anyukám mesélte hogy ő mindenfajta matracot egy év alatt ki tud feküdni az éjszakai pópódobálós forgolódásával, ezért olyan matracot választottak ami rugós és egy vastagabb szivacsréteggel van fedve. Ezt már legalább 3 éve gyűrik és eddig még semmi baja. Így aztán mi is egy hasonló verziót választottunk, árban a középkategória volt, de eddigi tapasztalataim szerint megérte. Fura mód összetekerve adták oda(rugós!),úgyhogy könnyű volt szállítani otthon pedig 72 órát kell kitekerve hagyni hogy visszanyerje az eredeti formáját. Már két hete hogy megvettük, tényleg jó rajta aludni, kényelmes és mégis elég kemény. Igaz közben begyulladt a fogam és csak félig ülve tudok aludni, de ez már egy másik történet….

A kép forrása: www.flickr.com

komment

süti beállítások módosítása