HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2011.05.04. 21:06 Okoskodok

Ajaj,autózok!

Címkék: térkép reptér pozsony autóvezetés körforgalom parkolójegy sávváltás

Igen, igen, ilyet is szoktam. Most itt nem számít, hogy szőke vagyok-e vagy sem (na jó,az vagyok!), a városi autózás kényes téma nálam. Egyrészt az Opelvektrakombi a világ leghosszabb autója, amivel a sávváltáshoz kábé külön útengedélyt kéne kérni. Másrészt most fényeztettük, muszáj óvatosnak lenni ugye. Csak ezért szoktam lassabban hajtani, semmi másért. Legalábbis városban. Na de városon kívül!!....

Szóval beültem hogy elfurikázzam drága férjem a pozsonyi reptérre, végül is csak 100 kilométer, mi az nekem! Nem is kellett sok településen áthajtani, úgyhogy a sávok miatt sem aggódtam. Igaz volt jópár éles kanyar, de szerencsére a fék jól működik és a futóművet is most állították. Bár ez utóbbi lehet hogy feleslegesen kidobott pénz volt, mert az út fele olyan rázós volt, hogy az esetleges vesekövek miatt már nem aggódom…Úgyhogy odafelé vígan voltunk – legalábbis én, mert a férjem be volt tojva a repülés miatt. A reptéri parkolójegykiadó már megtréfált kicsit, konkrétan alig értem el, pedig annyira igyekeztem megcsiszolni a gumikat a padkán! Minden oké, férjet ki, repülő el, én meg indulok vissza.

A reptérről még könnyen kijöttem, aztán igyekeztem a belső sávban maradni –ami elkanyarodott. Semmi gond, gyakorlott vagyok, még át tudtam húzni a külső sávba, ami szinte azonnal levitt a következő utcába…A körforgalmakból mindig éppen csak eggyel előbb jöttem ki mint kellett volna és már az összes környékbeli lakótelepet és kisutcát megnéztem. Jól jön ez majd, ha esetleg ideköltözöm. Nem adtam fel, a kislányomra gondoltam – a mama már biztos megtömte csokival, pedig még csak fél éves(a múltkor is rajtakaptam mikor az agyonsózott puffasztott kukoricát falatozták). Azért párszor megfordult a fejemben, hogy a kocsiban alszom míg a szlovák rendőrök rámtalálnak és megkérdezik merre megyek.  Vagyis mennék.

Igaz, hogy a nők egyszerre több dolgot is tudnak csinálni, de a térképnézés autóvezetés közben – na, az pont nem ebbe a kategóriába tartozik. Legalábbis nálam nem, ez most kiderült. Viszont nagyon ügyesen tudok egyszerre ropit enni és vezetni, énekelni és vezetni, sőt káromkodni és vezetni is!

komment

süti beállítások módosítása