HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2011.04.05. 18:41 Okoskodok

A hetesben lakunk, a HETESBEN!!!

Címkék: postás házszám csengetés

Sajnos a számolás nem tartozik mindenki képességei közé, de én megértem. A házszámok ugyanis nem egymás után jönnek, hanem kettesével. Vagyis ha a szomszéd az ötös, akkor mi a hetes. Szívesen elmagyarázom, mivel úgyis minden nap megteszem.

Szóval jön a csomagfutár. Hát ő hozott nekem valamit, csak vegyem már át mert siet. Először még el is hittem(annak ellenére hogy szinte soha nem rendelek...), de még időben észrevettem hogy nem az én nevemet kell aláírnom, mert én nem vagyok Judit. Persze lehetnék, de erről anyukám tudna nyilatkozni.

Másnap valami levelet hoznak az Önkormányzattól, persze, adó. A férjem már egyszer átvette, de hogy van még ami ide szól. Na jó, én tudom hogy csődben van az ország, de ennyiszer fizessek? Gyanakodva kérdezem: hányas szám? Azt mondja kilences. Jaaa, mondom, ez a hetes! Azt mondja az nem lehet. Ja, bocsánat, nem tudom a saját lakcímemet! Igyekszem nyugodt maradni, miközben az ajtóban állva ordítok a kapuig, hogy a kutyát túlkiabáljam. Az egyik szomszéd az ötös a másik meg a kilences. Szóval ez a hetes, tuti. Végre észreveszi a házszámot: ja, tényleg!

Harmadnap jön a postás, kiabál, már futok is. Mondja hogy kinek hozta. Na neeee! Már a postás is???? Még mindig nem vagyok Judit, de lehet hogy ezek után már felveszem. Végül is, egész szép név. Nem gond, elmagyarázom, az egyik szomszéd az ötös a másik meg a kilences. Szóval ez a hetes, tuti. Jaaa,tényleg……Végre visszatérhetek a lakásba, leülök a net elé. Vajon mennyibe kerül egy olyan villogó jelzőtábla? Tudjátok, az, amiket az autópályákon használnak….

komment

süti beállítások módosítása