HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2013.01.15. 19:32 Okoskodok

Háztartási asszisztens kerestetik

Címkék: cumi reggel főzés háztartás takarítás vilmos herceg asszisztens túlóra kutyasétáltatás női táska határidőnapló Vilmos és Kate

Vilmos herceg és felesége Kate, álláshirdetést adott fel, amelyben asszisztenst keresnek. A feladatok között az ezüstkészlet polírozása, kutyasétáltatás, főzés, takarítás szerepelnek. Elgondolkodtam, vajon alkalmas lennék-e a feladatra, mint teljesen hétköznapi, dolgozó anyuka. Reggelente például egészen könnyen felkelek fél ötkor, hogy aztán sikeresen késve induljunk a bölcsibe, onnan pedig tovább a munkahelyemre. Soha nem felejtem otthon az előző este tizenegykor készített ebédet, mindig akad zsepi a táskámban (valahol a határidőnapló, a dezodor, a pénztárca, a forgalmi, a  belépőkártyám,a  pótcumi, a fél pár szandál és a szájfény között) és sosem vagyok fáradt. Teljesen jólnevelt vagyok, útközben soha nem szidom a többi autóst, egggggyáltalán soha nem szoktam káromkodni és végtelen a türelmem. A kutyákkal abszolút jóban vagyok, a sajátjaimat is igen szépen megneveltem, mindig hallgatnak rám,sosem szaladnak el és nem kell nekik könyörögni hogy menjenek már vissza a hülye kennelbe. Takarítani természetesen tudok, nálunk nem lehet ám kéthetes sültkrumplit, félig megrágott csokigolyót vagy fél kiló lisztet találni a konyhaszekrény alatt!

Szóval mondhatjuk, hogy tökéletes jelölt vagyok, de mielőtt még leadnám a jelentkezésem, tessen már megmondani, hogy a hirdetésben megjelölt túlórákat, azt ezüstben vagy aranyban fizetik?

komment

süti beállítások módosítása