HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2011.03.14. 22:10 Okoskodok

Atomkaki

Címkék: anya csecsemő kaki baba takarítás pelenka babaillat

Az ember tudja hogy egy kisbaba még nem képes a wc-re ráülni, de hogy a pelenkából egy kakiatombomba maradványait kell eltávolítani, arra nem készültem fel.

Eleinte még nem voltak akkora mennyiségek, mivel szegény csemetémet vízen tartották a kórházban, de azért hazatérve beindult a termelés. Jó, hát ez ilyen, tudjuk. Nem szép, de még csak nem is illatos. De azért takarítjuk rendületlenül. Azonban előbb- utóbb szembesülünk azzal, amit én alattomos támadásnak nevezek, ami konkrétan azt jelenti, hogy a baba a hátától a köldökéig szaros. Sajnálom azokat akikben most összetörtem a „babák rózsaszínek és csudajó babaillatuk van” képet, mert bizony ők ilyeneket is tudnak produkálni(és tartok tőle hogy durvábbakat is, de ez csak később derül ki).

Amikor először szembesültem vele, akkor rögtön eszembe jutott, hogy régen (és sokan még ma is) a csap alatt mosták le a babót, egyszerűen, gyorsan. Nos ez az én fordításomban úgy nézett ki, hogy először is igyekeztem visszafojtani a sikítást, utána pedig felkaptam a félmeztelen gyereket és a fürdőbe rohantam vele. Itt konstatáltam hogy az ablak nyitva és mínusz húsz fokos levegő ömlik be. Visszanyargaltunk a szobába, ahol a még mindig félmeztelen babát letettem az ágyra és betakartam egy takaróval, amíg én a fürdőbe mentem lavórért és meleg vízért. Közben fél kézzel felkaptam a hősugárzót is, bár tudtam hogy a víz és az áram nem a legjobb párosítás, dehát megfagy a gyerek! Szegény babám még mindig döbbenten kuksolt az ágyon, meglepetésében jól le is pisilte, mivel én csak úgy aládobtam egy pelust, gondolván, hogy most rakott egyet tele, biztos kiürült…Itt szögezném le hogy a babák bárhol, bármikor tudnak pisilni, kakilni és böfizni, őket nem érdekli hogy uszodában vagy a mama kedvenc kanapéján tartózkodnak! Szóval beletettem a lavórba az én drágámat (már amennyi belefért belőle), lemosogattam, közben a hősugárzó kellemesen sütögette a bőrünket. Ő roppant türelmesen tűrte a hirtelen jött csobbanást, szép tiszta lett elöl, hátul. Én viszont könyékig benne voltam, hasonlóképpen a nappali fele. De nem számít, mert a kicsikém csillog-villog és ismét babaillatú! Elégedetten álltam neki a tócsák feltörlésének, amikor meghallottam a kiságy felől a pelus robbanását. Ezúttal azonban nem a hasára hanem a rugi egyik szárába sikerült a teljes adagot belejuttatni(ebből a gyerekből bűvész lesz)….Nem baj, már tudom mit kell tenni, hozom a lavórt….

komment

süti beállítások módosítása