HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2011.05.09. 22:29 Okoskodok

Háziasszonyi pörgés

Címkék: posta anya autó bolt baba babakocsi ajtó takarítás gyógyszertár szatyor bevásárlókocsi

Ma nagyon aktív voltam, már reggel bevettem egy multivitamint.

Megetettem a gyereket, főztem is neki ebédre (aki főzött már félévesnek az tudja hogy ez mennyi kutyulással és vacakolással jár), aztán elmentünk a postára, a patikába meg a boltba is. Persze mindenhol azok a visszahúzós ajtók vannak, úgyhogy komolyan meg kellett küzdeni hogy bejussak, mert mire kinyitottam az ajtót és megpróbáltam bekormányozni a babakocsit, addigra mindig visszacsukódott. Ezek nem akarják hogy vásároljak? A patikában még mindig nincs az agyhártyagyulladás elleni oltás,állítólag a héten érkezik a nagykerekbe. De nem baj,úgysincs jobb dolgom mint hetente jönni, és átküzdeni magam két hülye ajtón. A boltban eljátszottam megint a vonatozós, babakocsitólós-kosárhúzós eksönt (angolul „action”), bár előtte majdnem leütöttem a gyereket, mert ott toltam át a babakocsit ahol a bevásárlókosarat szokás és azon (nemtom mi a fenének???) ilyen sárga műanyagok lógnak. Aki tudja miért a lógók – azon kívül, hogy fejbevágják a gyereket, az szóljon! Miután a vásárolt holmit felpakoltam a babakocsira, benéztem hogy kiférek-e még az ajtón, de nem volt gond, csak a szatyrokat kicsit összébb kellett nyomnom- a törött tojásokat csak otthon vettem észre…Amúgy a babakocsis vásárlás egy nagyon jó spórolási technika, mivel csak annyi cuccot vehetünk amit fel tudunk pakolni a kocsira. Élelmesek viszont itt is találnak kibúvót: gyereket ki – cuccot be!

Útközben a járdán senkit nem ütöttem el, valahogy, a kétoldalról lógó tömött szatyrokkal, de lehet hogy azért mert messziről elkerültek. Mondjuk azt a bunkó audist szívesen legázoltam volna, aki az egész járdát elfoglalta és én így kénytelen voltam a mellette lévő dombon, a derékig érő fűben eltolni a babakocsit. Ilyenkor hiányolom a kerekekről a késeket…

Hazaérve még felmostam, etettem, a bébivel játszottam, mosogattam, sőt még a porrongyomat is kimostam (valljátok be hogy ti milyen gyakran szoktatok ilyet csinálni)! De még mindig nincs vége a napnak, még ebédet is főzhetek –vagyis már csak vacsorát. De mi a fenét fogok csinálni holnap? Lehet hogy kidobom a multivitamint…

komment

süti beállítások módosítása