HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2012.12.21. 12:51 Okoskodok

Karácsonyi készülődés

Címkék: karácsony fenyő csillag gyurma kétéves karácsonyi készülődés ajándékkészítés sógyurma

Bár csak egy gyermekem van, a karácsonyra való készülés pontosan ugyanakkora kupival járt,mintha tízen lennének!

Gondoltam hogy egy kétévest már be lehet vonni, mindenféle ajándékkészítésbe, ezúttal a sógyurmát választottam (aki nem ismeri annak elárulom hogy só,liszt és víz keveréke). Potom fél kiló liszttel és ugyanennyi sóval indítottam, aminek egy gigantikus méretű massza lett az ereménye-ekkor már sejthettem volna hogy itt valami gáz lesz. A lányom persze boldog lendülettel vetette bele magát a keverésbe, könyékig lisztesen (amiből a padlóra is bőven jutott), ezerrel gyúrta a masszát. Eleinte mind a kettőnknek nagyon tetszett a dolog, úgy voltam vele, hogy de jó,már ilyen nagy a lányom, milyen szupi dolgokat fogunk mi még együtt csinálni!

Persze a java csak ezután következett.....

Hagytam őt maszatolni, én pedig nekiálltam kis fenyőfákat és csillagokat szaggatni a tésztából. Ezt ő meglepett csodálkozással vette tudomásul, de a követekező lépés nem váratott sokat magára: „Anya én iiiiiiiiis!”. Ki akartam venni neki is adag tésztát, csakhogy időközben a teljes mennyiség ráépült a kezére, csuklóig. Ezt nagy nehezen lebonottam, beliszteztem a kezét hátha több már nem ragad rá. (Megjegyzem,ez egy vizsonylag naív elgondolás volt...) Ő is megpróbált fenyő és csillagformákat előállítani, ami  azt jelentette hogy minden kiszaggatott formára újabbakat nyomkodott, míg végül semmilyen formára nem emlékeztető ragacsos izék maradtak belőle. Ekkor már kezdett ideges lenni hogy folyton ráragad a kezére, én pedig azért mert folyamatosan ellenem dolgozott. Az idilli hangulat kezdett pokoliba forfulni, ő visított mert nem bírta szétnyitni az ujjait, én kiabáltam hogy várjon már egy pillanatot míg segítek, végül elérkezett az apokalipszis, aminek a végén mindeketten vörös fejjel vonultunk el a fürdőszobába kezet mosni. Ezután ő duzzogva ment kirakózni, én pedig még két órán keresztül szaggattam a formákat a gigantikus tésztahegyből,aztán betettem a sütőbe száradni.

Szóval igen kellemes kis délutánt töltöttünk együtt, és a festés még ezután következik...

komment

süti beállítások módosítása