HTML

Okoskodó blog

Az Élet Szép. Főleg ha tudod a vicces oldaláról nézni...

Követés, feliratkozás

2011.04.26. 16:30 Okoskodok

A nyuszi és a tojások

Címkék: húsvét nyúl csoki kakaó bonbon kölni locsolók

Olyan lehetne ez a történet, mint egy tündérmese, a húsvétról meg a csokiról, fiúkról és tojásokról. De az az igazság hogy sosem szerettem igazán a húsvétot. Talán azért mert a locsolóknak volt egy olyan szokása hogy korán jöttek. Nekem meg egy olyan hogy későn keltem. Ezt mára elhagytam, nem önszántamból…

De a lényeg hogy fiúk jöttek, én meg bugyiban bújtam az ajtó mögött és igyekeztem magamra rángatni a harisnyámat, fordítva…De szerencsére a nagymamám volt olyan kedves, hogy egy órási:-Na ne legyél már szégyeellőőőőős!- felkiáltással kirángatta a kezemből az ajtót és én kaptam a fejemre egy jó adaggal a kölninek nevezett ördögűzőből. Mert valjuk be, ezeknek a löttyöknek brutális illata vagy inkább szaga van. Szerintem ez afféle területmegjelölés a férfiak részéről, akit lelocsolnak, azt többé meg nem környékezi senki, legfeljebb akinek defektes a szaglószerve.

Azóta felnőttem, előfordul, hogy már hatkor felkelek (van egy gyerekem…), úgyhogy ki kellett találnom valami újabb szórakozást húsvétra, ha már a locsolók előtti félmeztelen parádézás elmarad. Eldöntöttem hogy sütök. Vagyis inkább csak készítek valami vendégvárót. Mivel a sütiért nem vagyok annyira oda, egy csokibonbon receptet kerestem a neten. A csokit gőz felett kellett volna megolvasztani, de ki a fene vacakol ezzel mikor van mikrója??Úgyhogy be is dobtam vagy három tábla csokit egy tálban a mikróba. Végülis, nem lett olyan nagy füst belőle, hamar kiszellőzött miután az ajtót is kinyitottam. Ezután egy fondü készletben igyekeztem olvasztani, és a kiskanál műanyag díszítése szépen meg is adta magát. Mivel a csokit párszor elégettem, a mennyiség valószínűleg nem felelt meg a receptben írtaknak, mert amikor golyókat próbáltam belőle formázni, egyszerűen kifolyott a kezemből. A kakaóporba forgatás emiatt apró nehézségekbe ütközött, de végül lett pár enyhén formátlan bonbonom, jó sok kakaóporral meg fogpiszkálóval átszúrva – ez nem a „csakaszádbanolvad” kategória. Az íze azonban jó volt (nem is lehetett érezni rajta a füstöt), úgyhogy a mérleget végül is pozitívval zárhatom, bár sajnos, a mikrót azóta csak felnőtt felügyelettel használhatom…

komment

süti beállítások módosítása